اخبار و اعلامیه ها
خانه / گزارش برنامه های اجرا شده / گزارش برنامه ” صعود به قله بزنی” ۱۱ اسفند ۱۳۹۶″

گزارش برنامه ” صعود به قله بزنی” ۱۱ اسفند ۱۳۹۶″

گزارش برنامه قله بزنی اردستان و روستای آونج
مشخصات برنامه :
عنوان برنامه :     قله بزنی اردستان تاریخ اجرای برنامه: جمعه ۱۱/۱۲/۱۳۹۶ مدت اجرای برنامه : یک روز
سطح برنامه:  متوسط

پیش نیاز:

کارت بیمه ورزشی سال ۹۶

صمیمیت و روحیه ورزشی بالا

سلامت کامل سیستم قلبی عروقی(کلیه افراد تندرست با آمادگی جسمانی معمولی میتوانند در این برنامه شرکت کنند)

اهداف برنامه :

صعود به قله ۲۳۶۰ متری بزنی

دیدار از روستای گردشگری و منطقه آونج

بهره مندی از زیبایی های طبیعت منطقه

تقویت صمیمیت و پیوندهای دوستی و اجتماعی

زمان و مبدا حرکت: جمعه ۱۱ اسفند ماه ساعت ۶ صبح

خیابان مشتاق دوم – پشت باغ گلها(محل همیشگی)

هزینه برنامه : اعضا ۲۵هزار و مهمانان ۳۰ هزار تومان
وضعیت هوا: نیمه ابری و آفتابی همراه با باد روی گردنه و قله منطقه صعود : حدود ۲۰ کیلومتری جنوب شهر اردستان
مختصات مبدا صعود: ۳۹ S

۳-    پشتیبان برنامه: خانم مریم مظاهری

۴-    راننده وسیله نقلیه: مینی بوس: آقای حیدری

شرح جزییات پیمایش:
از چند روز قبل از برنامه گروه تلگرامی برای شرکت کنندگان  ایجاد شد تا هماهنگی های نهایی انجام گردد.

صبح روز جمعه با سوار نمودن نفرات در ایستگاههای پل بزرگمهر، فلکه احمد آباد، طوقچی ، میدان لاله و خیابان زینبیه، به سمت مقصد  حرکت نمودیم. حدود ساعت ۸ صبح ضمن صرف صبحانه در پای کوه ، فرم های رضایت نامه توسط نفرات تکمیل و امضا شد. محل صبحانه ساختمان مخروبه ای در جبهه شمالی کوه است. در اینجا، از ماشین جدا  شدیم و پس از نرمش مختصر و آشنایی با همنوردان صعود خود را آغاز کردیم. ویژگی بارز این برنامه حضور یکی از روشندلان کوهنورد بود که فضای برنامه را عوض کرد. ایشان با عزم و خود باوری و تنها با همراهی و راهنمایی دو سه نفر از دوستانشان تصمیم بر صعود گرفت و خستگی نا پذیر تا قله نیز صعود نمود.گرای تقریبی مسیر ابتدا ۱۲۵ درجه است تا به روی یال رسیدیم.در مسیر حوضچه های سنگی کوچک جذابیت خوبی داشت و همنوردان فرصت عکاسی را از دست ندادند.کم کم باد شدت می گرفت. سپس در ادامه مسیر ۲۰۵ درجه حرکت نمودیم تا به روی قله رسیدیم.سپس از مسیر جنوبی از کوه فرود آمدیم و پس از طی مسیر کوتاهی در یک جاده خاکی و گذر از کنر سد خاکی به یک باغستان رسیدیم.جایی که راننده خوب برنامه با می نی بوس در انتظار ما بود. ناهار در محل مذکور  صرف شد و پیش از حرکت به سمت اصفهان دیدار کوتاهی نیز از روستای آونج داشتیم که متاسفانه به نسبت سالهای قبل زیبایی و بافت سنتی خود را از دست داده بود.حوالی غروب آفتاب نیز به اصفهان رسیدیم.

نفرات برنامه:
احسان امین جواهری                                                     علی اوقانیان

شیرین برجیان                                                               آمن رستمیان

عیرضا چلونگر                                                                حسن مرشدی

سهیلا مردانی                                                                  مائده اکبری

محمد علیخاصی                                                               بهراد صفری

هرمان جهانخواه                                                                امید زهیری

عادل آزاد                                                                           رضا چراغی

الناز شفیعی                                                                        علی کیانی